VRÁTENIE I VÝMENA I REKLAMÁCIA

ČO MÔŽEM UROBIŤ, KEĎ OBJEDNANÝ TOVAR NESEDÍ ALEBO SA MI NEPÁČI?

Všetky položky zakúpené v e-shope s.Oliver je možné bezplatne vrátiť do 14 dní (od doručenia) použitím priloženej nálepky na vrátenie tovaru.

Potrebujete novú nálepku na vrátenie tovaru? Kontaktujte náš zákaznícky servis. (ODKAZ Kontaktný formulár) Tovar zaslaný bez nášho potvrdenia nemusí byť možné priradiť k objednávke a náklady na dopravu neprevezmeme.

Po prijatí tovaru vám sumu obratom opäť pripíšeme. Každé vrátenie peňazí sa automaticky vykoná spôsobom, ktorý ste použili pri platbe za pôvodný nákup. Ak ste pri nákupe použili platbu na dobierku, potrebujeme vašu pomoc. Pošlite nám e-mailom svoje bankové údaje (ODKAZ Kontaktný formulár), aby sme vám obratom vrátili peniaze.

Upozorňujeme, že vrátený tovar musí byť v stave, ktorý zodpovedá bežnému použitiu na účely vyskúšania tovaru tak, ako keby sa tovar skúšal v predajni. Ďalej musia byť na tovare zachované pôvodné štítky. V prípade znehodnotenia tovaru v dôsledku jeho neprimeraného ďalšieho používania si vyhradzujeme právo neprevziať tovar a primerane ho vyfakturovať.

Vrátené položky budú starostlivo skontrolované a znova zabalené. Pokiaľ sa pri spracovaní položky vyskytne chyba alebo bude potrebné objasnenie, položku spracujeme samostatne. Je preto možné, že položka nebude uvedená na potvrdení o prijatí vráteného tovaru. K tejto položke vám zašleme samostatné potvrdenie o prijatí vráteného tovaru. Keď ani po 5 pracovných dňoch nedostanete informácie o tom, kde sa táto položka nachádza, obráťte sa na náš zákaznícky servis. (ODKAZ Kontaktný formulár)

Ak si želáte položku vymeniť, pošlite nám ju späť do 14 dní (pozri v predchádzajúcej časti v texte).

Tovar, za ktorý ju chcete vymeniť, je potrebné nanovo objednať. Priama výmena, príp. zúčtovanie náhradnej položky, žiaľ, nie je možné.

AKO MÁM POSTUPOVAŤ, KEĎ CHCEM TOVAR REKLAMOVAŤ?

Tovar zakúpený v e-shope s.Oliver je možné reklamovať v zákonnej záručnej dobe 2 roky od dátumu nákupu. Pošlite nám v súvislosti s tým e-mail (ODKAZ Kontaktný formulár) s príslušným číslom faktúry a presvedčivou fotografiou dôvodu reklamácie.

Reklamácie na tovar zakúpený v našich predajniach, u obchodných partnerov alebo v iných e-shopoch adresujte príslušnému obchodu, príp. predajcovi. Náš online tím vám v tomto prípade nedokáže pomôcť ani vám vrátiť peniaze. Keď však napriek tomu potrebujete našu pomoc, pošlite nám e-mail s účtenkou/faktúrou a presvedčivou fotografiou dôvodu reklamácie na: service@soliver.com. Aj tu platí zákonná záruka 2 roky od dátumu nákupu. Aby sme vám mohli pomôcť, potrebujeme preto doklad o kúpe.