VRÁTENIE ZÁSIELKY | VÝMENA | REKLAMÁCIA
NAŠE ZÁSADY VRÁTENIA TOVARU
Všetky výrobky zakúpené v internetovom obchode s.Oliver môžete bezplatne vrátiť do 14 dní od ich prevzatia pomocou štítku na vrátenie, ktorý je súčasťou každej zásielky.
Ak potrebujete náhradný štítok na vrátenie tovaru, obráťte sa na náš zákaznícky servis na onlineshop@sk.soliver.com
Po prijatí a spracovaní vráteného tovaru logistickým oddelením od nás dostanete informačný e-mail o prijatí tovaru. V prípade platby vopred kreditnou kartou vám budú peniaze vrátené automaticky, v prípade platby na dobierku je potrebné odpovedať na tento e-mail Vaše platobné údaje. V prípade vrátenia celej objednávky vám budú vrátené aj náklady na doručenie.
Upozorňujeme, že vrátený tovar musí byť bez známok opotrebovania a musí obsahovať všetky visačky a štítky. Vyhradzujeme si právo odmietnuť vrátenie tovaru, ak kvalita vráteného tovaru nebude odpovedať podmienkam.
Môže sa stať, že časť vašej objednávky bude spracovaná samostatne. Je preto možné, že konkrétny výrobok nebude uvedený na prvom potvrdení o vrátení. Na tento výrobok dostanete samostatné potvrdenie o vrátení. Ak ani po 5 pracovných dňoch nedostanete informácie o tom, kde sa chýbajúci výrobok nachádza, kontaktujte náš tím služieb zákazníkom.
AKO MÔŽEM VRÁTIŤ VÝROBKY?
1. ZADAJTE DÔVOD VRÁTENIA
Pred odoslaním balíka s vráteným tovarom sa uistite, že ste vo formulári na vrátenie tovaru uviedli dôvod vrátenia. Zoznam dôvodov vrátenia nájdete priamo vo formulári v jeho dolnej časti.
2. NALEPENIE ŠTÍTKU NA VRÁTENIE
Štítok na vrátenie dostanete spolu s tovarom. Odlepte štítky z formulára a nalepte ich na vonkajšiu stranu obalu. Pôvodný štítok s adresou musíte buď odstrániť, alebo ho prekryte novým štítkom. Ak vraciate viacero objednávok naraz, odporúčame vám poslať každú objednávku samostatne pomocou formulára na vrátenie a štítku určeného pre danú objednávku.
3. ODOSLANIE BALÍKA
Balík môžete bezplatne odovzdať na ktorejkoľvek pobočke Slovenskej pošty. Nezabudnite si vziať potvrdenie o doručení a uschovajte ho až do vrátenia vami zaslaného tovaru. Ak ste si balík vyzdvihli na pobočke S.Oliver, môžete ho vrátiť aj na pobočke.
4. POČKAJTE NA E-MAIL
Vrátenie peňazí môže trvať až 14 dní od dátumu vrátenia. Po prijatí vráteného tovaru Vám zašleme e-mail s potvrdením o prijatí vráteného tovaru. Ten bude obsahovať všetky podrobnosti o vrátení peňazí.
5. VRÁTENIE TOVARU
V prípade platby vopred kreditnou kartou vám budú peniaze vrátené automaticky, v prípade platby na dobierku budete musieť odpovedať na informačný e-mail o prijatí tovaru Vaše platobné údaje.
MÔŽEM VÝROBKY VYMENIŤ?
Výmena výrobkov ani dodatočné zmeny v objednávke nie sú možné. Ak si želáte inú veľkosť výrobku alebo inú farbu, zadajte novú objednávku.
ČO MUSÍM UROBIŤ, AK CHCEM PODAŤ REKLAMÁCIU?
Výrobok zakúpený v internetovom obchode s.Oliver môžete reklamovať počas zákonnej záručnej lehoty dvoch rokov od dátumu nákupu. Kontaktujte nás e-mailom na adrese onlineshop@sk.soliver.com a uveďte príslušné číslo faktúry zakúpeného tovaru, popis reklamovaného výrobku a prípadne fotografiu s uvedením dôvodu reklamácie.