OBJEDNÁVANIE I HĽADANIE I FUNKCIE

AKO NÁJDEM TOVAR, KTORÝ HĽADÁM?

Najrýchlejší spôsob je použiť funkciu vyhľadávania vpravo hore. Jednoducho zadajte hľadaný výraz – napríklad kabát alebo blúzka – do vyhľadávacieho poľa a hneď sa zobrazia dostupné výrobky. Samozrejme, je tu možné vyhľadávať aj podľa katalógových čísel a EAN.

Do nášho vyhľadávacieho okna je možné zadať v podstate čokoľvek. Potom sa zobrazí jednoducho všetko, čo s tým súvisí, aby sme vám poskytli čo najlepší výber.

Aby ste dosiahli optimálny výsledok vyhľadávania, môžete zadať viac hľadaných výrazov. Jednotlivé výrazy oddeľte medzerou. Spojte napríklad farbu alebo veľkosť s hľadanou skupinou výrobkov: červená blúzka, čierne nohavice.

Prehľad výrobkov ponúka pohľad na všetky výrobky spredu. Okrem toho je v individuálnom pohľade mnohých výrobkov k dispozícii a pohľad zozadu, priblížený alebo detailný pohľad. Opis výrobku obsahuje všetky dôležité informácie ako je štýl, jednotlivé prvky, materiál a informácie o ošetrovaní. Pre mnohé výrobky sú k dispozícii aj informácie o strihu, tabuľky veľkostí (ODKAZ v päte) alebo náš FitFinder (vloženie odkazu). Je to skvelá podpora pri výbere veľkosti a pomáha nám predchádzať vráteniam tovaru.

AKO FUNGUJE NÁKUPNÝ KOŠÍK A OBJEDNÁVANIE?

Nákupný košík vpravo hore na stránke zobrazuje vždy aktuálny počet položiek v nákupnom košíku a celkovú cenu.

Keď ste do nákupného košíka vložili všetky želané položky, následne môžete dokončiť objednávku. Tento proces pozostáva z niekoľkých krokov: Skontrolujte všetky vybrané položky v nákupnom košíku a v prípade potreby obsah upravte. Kliknite na „Do pokladne“ a na zadanie svojich osobných údajov alebo na vstup do zákazníckej zóny si ďalej môžete vybrať z tlačidiel „Prihlásiť sa“, „Zaregistrovať sa teraz“ alebo „Pokračovať bez registrácie“.

Následne sa výberom (1) dodacej adresy, spôsobu doručenia, prijatím našich VOP, (2) výberom spôsobu platby a prípadne inej fakturačnej adresy (ODKAZ FAQ Platba) dostanete na (3) stránku s prehľadom objednávky. Tu môžete ešte raz skontrolovať všetky údaje objednávky a v prípade potreby vykonať zmeny alebo úpravy stlačením tlačidla „Zmeniť“ alebo objednávku zrušiť (napríklad zatvorením okna prehliadača). Až po stlačení tlačidla „Uhradiť teraz“ sa objednávka dokončí.

Po prijatí objednávky v systéme vám zašleme automatický potvrdzujúci e-mail. V ňom je všetko ešte raz zhrnuté a len čo balík opustí naše logistické centrum, dostanete oznámenie o odoslaní s odkazom na sledovanie zásielky.

MÔŽEM SVOJU OBJEDNÁVKU ZMENIŤ?

Zadanú objednávku už, žiaľ, nie je možné zmeniť. Nemôžeme zmeniť ani veľkosť alebo farbu tovaru, dodaciu adresu alebo spôsob platby, ani položku odstrániť. Ak objednaný tovar neprevezmete, prepravca nám tovar zašle späť. Viac informácií o vrátení tovaru nájdete v časti VRÁTENIE TOVARU A PEŇAZÍ.

MÔŽEM SVOJU OBJEDNÁVKU STORNOVAŤ?

Pokiaľ vaša objednávka ešte nebola zabalená, môžete zrušiť buď celú objednávku alebo stornovať jednotlivé položky. V tomto prípade kontaktujte náš zákaznícky servis telefonicky alebo četom. V tomto prípade nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom, kontaktné údaje nájdete tu. Ak už naše logistické oddelenie nedokáže objednávku stornovať, môžete zásielku vrátiť ako obvykle. Viac informácií o vrátení tovaru nájdete v časti VRÁTENIE TOVARU A PEŇAZÍ.

AKÝ JE DÔVOD NA STORNOVANIE MOJEJ OBJEDNÁVKY ALEBO VÝROBKU?

Ak sme vašu objednávku stornovali, zvyčajne je to z dôvodu náhleho vypredania tovaru alebo chyby na sklade pri balení. Výrobky, ktoré ste si vybrali, môžu byť veľmi obľúbené a môže sa stať, že sa daný výrobok vypredá tesne pred objednaním. V zriedkavých prípadoch nie je možné včas aktualizovať stav zásob v našom systéme a v dôsledku toho sa niektoré objednávky stornujú. Ak sú výrobky ešte stále na webovej stránke, môžete sa pokúsiť zadať novú objednávku. Keď budú vypredané výrobky znova dostupné, neodošlú sa automaticky, ale je potrebné zadať novú objednávku. Vypredané výrobky nebudú fakturované a platba vám bude automaticky vrátená spôsobom, ktorý ste pôvodne použili.

MÔŽEM SI TOVAR REZERVOVAŤ?

Nezáväzná rezervácia položky, žiaľ, nie je možná.

PREČO TOVAR NESKÔR ZLACNEL?

Prosíme vás o pochopenie skutočnosti, že ceny sa môžu zmeniť. Našu ponuku ovplyvňujú akcie, trendy a skladové zásoby tovaru. Keď sa zníži cena výrobku, ktorý ste si už zakúpili, nemôžeme vám rozdiel dodatočne uhradiť.

EXISTUJE MINIMÁLNA HODNOTA OBJEDNÁVKY?

Minimálna hodnota objednaného tovaru pre objednávku je 24 € (bez nákladov na doručenie).

EXISTUJE LIMIT PRE OBJEDNÁVKY?

Nie, v e-shope s.Oliver pre vašu objednávku v zásade nie je stanovený limit.

JE MOŽNÉ VŽDY DORUČIŤ VÝROBKY, KTORÉ SI VYBERIEM?

Za normálnych okolností sa v našom e-shope zobrazujú len tie položky, ktoré sú skutočne dostupné. Aj keď sa naša databáza aktualizuje vo veľmi krátkych intervaloch, vo výnimočných prípadoch sa môže stať, že tovar je v čase, keď chcete objednávku odoslať, už vypredaný.

Dostupnosť vami vybraných položiek sa však pred dokončením objednávky ešte raz automaticky skontroluje a ak položka už medzičasom nie je na sklade, na obrazovke sa okamžite zobrazí upozornenie.

Ak si viac osôb objedná súčasne tovar, z ktorého je dostupný iba jeden kus, potom je, žiaľ, až po spracovaní vašej objednávky možné zistiť, že objednaný tovar nie je možné dodať. V prípade, že nebude možné objednávku vykonať z dôvodu vypredania zásob, budeme vás o tom čo najskôr informovať.

JE MOŽNÉ, ŽE AKTUÁLNE VYPREDANÉ VYROBKY BUDÚ NESKÔR DOSTUPNÉ?

Áno, v zásade je možné, že položka, ktorá bola predtým v určitej veľkosti a/alebo farbe vypredaná, bude neskôr opäť k dispozícii. Preto sa oplatí pravidelne navštevovať e-shop s.Oliver a kontrolovať dostupnosť želaného tovaru.

JE MOŽNÉ POSKYTNÚŤ INFORMÁCIE O BUDÚCEJ DOSTUPNOSTI JEDNOTLIVÝCH VÝROBKOV?

Nie, žiaľ, nemôžeme poskytnúť konkrétne informácie o tom, či bude položka neskôr znova dostupná alebo nie.