DOPRAVA | DODACIE LEHOTY | MOŽNOSTI PLATBY

AKÉ SÚ NÁKLADY NA DOPRAVU?

Náklady na dopravu sú 4,95 € s minimálnou hodnotou objednávky 24 €.

Doplnkové služby, ktoré môžu viesť k zvýšeniu nákladov, sa neponúkajú.

AKO DLHO POTRVÁ, NEŽ MOJA OBJEDNÁVKA DORAZÍ?

Naša dodacia lehota je spravidla pracovných dní. Môže sa však líšiť v závislosti od akciových období. Aktuálny termín dodania sa vám zobrazí v procese objednávania alebo v nákupnom košíku. Pri platbe platobnou kartou sa môže v niekoľkých ojedinelých prípadoch uvedený termín dodania až o jeden deň predĺžiť. Pre bezpečnosť našich zákazníkov a z dôvodu vylúčenia zneužitia kreditnej karty zasielame tovar až po pozitívnej spätnej väzbe od kreditnej bankovej inštitúcie, ktorá kartu vydala.

Počas akcií to nemusí platiť. Aktuálna dodacia lehota sa zobrazí v objednávacom procese, príp. v nákupnom košíku.

V prípade platby kreditnou kartou sa môže uvedená dodacia lehota vo výnimočných prípadoch predĺžiť maximálne o jeden deň. Pre vašu bezpečnosť a aby sa vylúčila možnosť zneužitia kreditnej karty, bude tovar odoslaný až po schválení príslušnou bankou.

ČO MÁM ROBIŤ, KEĎ MÔJ BALÍK NEDORAZÍ?

Len čo váš balík opustí náš sklad, dostanete e-mail s potvrdením o odoslaní. Ak vám balík nebude doručený maximálne do piatich pracovných dní napriek tomu, že ste dostali potvrdenie o jeho odoslaní, kontaktujte náš servisný tím.

AKÉ SPÔSOBY PLATBY SÚ K DISPOZÍCII?

U nás môžete celkom pohodlne zaplatiť metódou PayPal, platbou na dobierku alebo platobnou kartou. Akceptujeme karty Visa a MasterCard.

PLATBA METÓDOU PAYPAL

Pri výbere spôsobu platby PayPal vás v pokladni po kliknutí na tlačidlo „Pokračovať k úhrade“ automaticky presmerujeme z prehľadu objednávky na vašu platobnú bránu PayPal. Metódou PayPal môžete platbu uhradiť celkom jednoducho uvedením svojej e-mailovej adresy a hesla. Z vášho účtu PayPal sa príslušná suma ihneď odpočíta a vy dostanete e-mailové potvrdenie o prijatí platby.

PLATBA PLATOBNOU KARTOU

Akceptujeme bežné platobné karty Visa a MasterCard. Navyše vám garantujeme, že vaše vysoko citlivé informácie sú u nás v úplnom bezpečí pred prístupom tretích strán, pretože na ochranu vašich údajov používame moderné technológie a všetky údaje sa odosielajú zašifrované cez spojenie SSL – 128 bitov. Odoslaním objednávky sa fakturovaná suma zarezervuje na vašej platobnej karte. Až v momente odovzdania tovaru prepravcovi sa suma z platobnej karty skutočne strhne. V prípade vrátenia tovaru vám ihneď po spracovaní prijatého tovaru pripíšeme sumu na váš účet ku kreditnej karte.

PLATBA NA DOBIERKU

Pri dodaní tovaru na dobierku zaplatíte fakturovanú sumu pohodlne a bezpečne pri prevzatí tovaru. Zaplatiť môžete v hotovosti, priamo prepravcovi alebo kreditnou kartou na pošte. Platba platobnou kartou EC, žiaľ, nie je možná. Za dobierku sa neúčtujú žiadne ďalšie poplatky.

BANKOVÉ SPOJENIE

V prípade straty prevodného príkazu nám preveďte neuhradenú fakturovanú sumu na nasledujúci účet. Vo vlastnom záujme dbajte na to, aby ste ako variabilný symbol uviedli príslušné číslo faktúry a číslo objednávky, inak nebude možné prijatú platbu správne zaúčtovať.

PREVODY

Majiteľ účtu s.Oliver Sales GmbH und Co KG
UniCredit Bank Slovakia
IBAN: SK37 1111 0000 0014 1203 3006

KDE SI MÔŽEM POZRIEŤ OTVORENÉ FAKTÚRY?

V sekcii MÔJ ÚČET sa zobrazuje aktuálny prehľad všetkých objednávok a súm otvorených faktúr, ako aj prehľad vašich nazbieraných bodov s.Oliver. Sekcia MÔJ ÚČET je dostupná len pre registrovaných zákazníkov. Ďalšie informácie o registrácii sú k dispozícii tu (ODKAZ Môj účet). Po prijatí vráteného tovaru vám zašleme potvrdenie s prehľadom všetkých otvorených položiek vášho doteraz zaúčtovaného alebo objednaného tovaru. Ak potrebujete pomoc, ochotne vám poradí naša zákaznícka podpora (ODKAZ Kontaktný formulár).