Prihláste sa k odberu letáka a zaistite si tak okamžite zľavu 10 %*     Prihlásiť sa teraz

Prihláste sa k odberu letáka a zaistite si tak okamžite zľavu 10 %*     Prihlásiť sa teraz

Často kladené otázky

Ako objednávať tovar v e-shope s.Oliver?

Orientácia v našom e-shope je jednoduchá: Môžete využiť veľmi pohodlnú funkciu vyhľadávania v lište záhlavia alebo si prezerať jednotlivé kategórie nášho tovaru. Výberom hlavnej kategórie sa dostanete k prehľadu jednotlivých podkategórií. Potom, ako ste sa rozhodli pre vhodnú kategóriu, zobrazí sa vám zoznam produktov so všetkými položkami dostupnými v tejto kategórii. Pre lepší prehľad sa na začiatku zoznamu zobrazí menu pre výber niektorých dôležitých vlastností produktu. Získate tak prehľad... Čítať ďalej...

Existuje limit pre objednávky?

Nie, v e-shope s.Oliver hodnota vašej objednávky v zásade nie je limitovaná. Pri objednávkach s nákupom na faktúru sú však pre nových a stálych zákazníkov stanovené rozdielne vysoké maximálne sumy. Pri každej objednávke sa na základe matematicko-štatistických postupov vykoná individuálne posudzovaná kontrola bonity a adresy, ktorá závisí od množstva rozličných faktorov, napr. od vášho správania pri objednávaní a vracaní tovaru, výšky hodnoty objednávky, kontroly dodacej adresy a vášho... Čítať ďalej...

Môžem svoju objednávku zmeniť?

Zadanú objednávku už, žiaľ, nie je možné zmeniť. Nemôžeme zmeniť ani veľkosť alebo farbu tovaru, dodaciu adresu alebo spôsob platby, ani položku odstrániť. Ak objednaný tovar neprevezmete, prepravca nám tovar zašle späť. Viac informácií o vrátení tovaru nájdete v časti VRÁTENIE TOVARU A PEŇAZÍ. Späť Čítať ďalej...

Aké spôsoby platby sú k dispozícii?

U nás môžete celkom pohodlne zaplatiť metódou PayPal, platbou na dobierku alebo platobnou kartou. Akceptujeme karty Visa a MasterCard. Platba metódou PayPal Pri výbere spôsobu platby PayPal vás v pokladni po kliknutí na tlačidlo „Pokračovať k úhrade“ automaticky presmerujeme z prehľadu objednávky na vašu platobnú bránu PayPal. Metódou PayPal môžete platbu uhradiť celkom jednoducho uvedením svojej e-mailovej adresy a hesla. Z vášho účtu PayPal sa príslušná suma ihneď odpočíta a vy dostanete... Čítať ďalej...

Naše podmienky pre vrátenie tovaru

Všetky produkty zakúpené v e-shope s.Oliver môžete do 14 dní od doručenia bezplatne poslať bez udania dôvodu späť. Jednoducho na to využite samolepku s adresou pre vrátenie, ktorá je súčasťou zásielky. Zásielku môžete zadarmo odoslať z ktorejkoľvek pobočky pošty. Potrebujete novú nálepku pre vrátenie tovaru? Kontaktujte náš zákaznícky servis. Novú nálepku pre vrátenie tovaru vám obratom pošleme. Adresa pre vrátenie: s. Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG P.O.BOX 401 830 00 Bratislava 3 Pokiaľ... Čítať ďalej...

Ako mám tovar zaslať späť?

Ako mám tovar zaslať späť? 1. UVEĎTE DÔVOD VRÁTENIA Pred zabalením a odoslaním vášho balíka späť je nutné úvesť číslo dôvodu vrátenia do príslušného poľa "Dôvod vrátenia" na formulári pre vrátenie. Zoznam dôvodov vrátenia nájdete na obdržanom formulári v balíčku. 2. NALEPTE SAMOLEPKU NA VRÁTENIE Odlepte návratový štítok (samolepku) z formulára na vrátenie a nalepte ho na vonkajšiu stranu balíka. Pôvodný štítok na obale musí byť odstránený alebo prekrytý návratovým štítkom. 3. ODOŠLITE BALÍČEK... Čítať ďalej...

Kam dodávame?

Z nášho slovenského e-shopu www.soliver.sk dodávame výlučne na Slovensko. Ak chcete tovar objednať z inej krajiny, vyberte si z ponuky našich e-shopov v časti výberu krajiny umiestnenej v pravom hornom menu. Vašu objednávku doručíme na akúkoľvek požadovanú adresu v rámci Slovenska, to znamená, že môžete zadať ľubovoľnú adresu. Ako fakturačnú adresu v každom prípade vždy uveďte adresu trvalého bydliska. Späť Čítať ďalej...

Ako môžem tovar reklamovať?

Pokiaľ chcete reklamovať tovar zakúpený v našom e-shope, pošlite nám e-mail s nasledujúcimi informáciami na adresu onlineshop@soliver.com: Meno, priezvisko, adresa, dátum narodenia a príp. zákaznícke číslo Číslo objednávky, ktorá obsahuje reklamovaný tovar, alebo číslo faktúry Číslo položky reklamovaného produktu alebo presný názov Dôvod reklamácie (najideálnejšie krátky popis, prečo chcete tovar reklamovať). Napr.: Na vnútornej strane pravej topánky je roztrhnutý šev alebo zips na bunde je... Čítať ďalej...

Ako správne uplatniť zľavový kód?

Ak chcete uplatniť zľavový kód, musíte ho zadať presne v tej forme, v akej ste ho od nás dostali – bez medzier. Najideálnejšie je skopírovať kód a vložiť ho v poli „Uplatniť kód výhody“ v nákupnom košíku pod celkovou hodnotou. Kliknutím na UPLATNIŤ sa kód výhody skontroluje a zobrazí v prehľade objednávky. Váš zľavový kód nefunguje? Rozlišujte medzi malými a veľkými písmenami a dávajte pozor na medzery. Splnili ste všetky podmienky pre zľavu? Podmienky pre zľavu nájdete vždy v texte za... Čítať ďalej...

Tipy na starostlivosť

Každý materiál je iný a vyžaduje preto tiež odlišnú starostlivosť. Aby ste sa zo svojho oblečenia mohli tešiť čo najdlhšie, dodržujte nasledujúce body: Vždy dodržiavajte pokyny na starostlivosť uvedené na etikete tovaru! Pred každým praním vždy zapnite všetky háčiky, gombíky a zipsy – zabránite tak zaháknutiu jednotlivých kusov odevu a vytiahnutiu nití z tkaniny! Pri starostlivosti o zmesové tkaniny sa v zásade orientujte podľa najcitlivejšieho materiálu! Prírodné látky ako vlna, ľan alebo... Čítať ďalej...

Moment, prosím, hneď bude možné pokračovať

Chyba

ZAVRIEŤ

Moment, prosím, hneď bude možné pokračovať

Chyba

ZAVRIEŤ